2010. május 16., vasárnap

Virágok és pár félkész ékszer


   Egyik kedvenc gyöngyömet használtam fel ehhez a fülbevalóhoz. Amiket eddig ilyen üveggyönggyel készítettem, rögtön elkuncsorogta valamelyik barátnőm :) És ez sem maradt sokáig a birtokomban. Alig töltöttem fel a Meskára, egy szemfüles törzsvásárlóm percek alatt lecsapott rá. 
    Viseld egészséggel kedves Judit! :)



   A Meskás kóborlásaim során, nagyon megtetszettek a textilfilcből készült alkotások, így én is beszereztem a szükséges alapanyagokat, és nekiláttam a saját ötletek megvalósításához. Íme az egyik eredmény. Lila textilfilc közepén vadnarancs koronggal.

   Ez egy kicsit korábbi variációja a virágos kitűzőnek, ami már Kinga tulajdonában van.

Egy kis betekintés a félkész ékszerek közé:

   Mostanában néha kicsúszik az idő a kezeim közül, és elég sok félkész munkám van, mert amikor már látom mi lesz belőle hajlamos vagyok félretenni, hogy majd nemsokára befejezem

   Olyan szépek voltak így egy kupacon, hogy muszáj volt lefotóznom. Nemsokára befejezem őket, és persze a kész ékszerekről is beszámolok itt.


    Ezek pedig megrendelésre készített fülbevalók lesznek. Egy darab fából csiszoltam ki az egyes korongokat, a színátmenet a faanyag természetes tulajdonsága ebben az esetben. A világos kicsi szilvafa, a nagyobb (bár a fotón azonos fajta fának tűnik) cseresznyefa. A két sötétebb pedig diófa.

2 megjegyzés:

  1. Nem csoda, hogy hamar "lecsaptak" rá! :) Nagyon szuper! A többi munkád is!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem boltom van a Ráday utcában, és nagyon örülnék, ha árulhatnánk a te ékszereidet is. Ha érdekel a dolog, ide írj: nudlisays@gmail.com

    VálaszTörlés