2010. április 12., hétfő

A Lüdecke ékszerek létrejöttéről:

2008 nyarán elég sok időt töltöttem otthon, így volt időm felfedezni apa műhelyének szerszámkészletét. Találtam egy műkodő flexet és gy fúrógépet, valamit ekkor hozták meg a téli tüzelőnket, ami nagy halomban állt az udvaron. Így minden adva volt a faékszerek létrehozásához.

Íme az első Lüdecke fülbevalóó, ami kikerült a kezeim közül:


Azóta formailag finomodtak, de a technikailag most is hasonló módon készítem őket. Beszereztem egy állítható fordulatszámos csiszológépet- ennek hatására tizedére csökkent háztartásunk sebtapaszfogyasztása- és egy olyan fúrókészletet, amivel 1 cm- nél nagyobb lyukat is tudok fúrni. Ezeknek a szerszámoknak köszönhetően bővulhetett a formakészletem is.

Egyik első kedvenceim közé tartozik ez a szett:


A húgaim és unokatestvéreim körében gyorsan népszerűek lettek az ékszereim. Egyikük mesélt a Meskáról, ahol kézműves termékeket lehet árusítani, ekkor hallottam erről az oldalről először, és kb egy éve regisztráltam is. Komolyabban azóta foglalkozom ékszerkészítéssel. Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam az ékszerekről, ami mindig arra motivált, hogy ujabb darabokat hozzak létre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése