2010. szeptember 1., szerda

Nyár vége....

  Lassan vége a nyárnak, ki kell költöznöm az istenkúti szobrász műhelyből :( . Hiába...vége az felhőtlen iskolás éveknek. Ezen a héten költözöm életem első albérletébe, ahol szerencsére  van egy kis sufni a kert végében, itt terveim szerint gondtalanul folytathatom az ékszerezést és szobrászkodást!!! Már csak azért kell izgulni, hogy szeptember végére megkapjam az ígért munkát!
   Íme az legutóbbi ékszereimből : 


  Ezt a szettet egy barátom megrendelésére készítettem, Legutóbb egy kedves barátnőm kapott egy ilyet nászajándékba. A vadnarancsfából kezdek lassan kifogyni, legalábbis az ilyen szép nagy korongokból, ha valaki úgy dönt, hogy a kertjében elburjánzott vadnarancs-/narancseperfáját megritkítaná, kérem, szóljon nekem :) !


  Kicsit frissítettem az alapformákon és ez az egyik eredmény. Korall korongok diófa keretbe.


  Ezzel banánzöld szettel pedig magamat leptem meg, fájdalomdíjjként sikertelen vezetés vizsgám emlékére . De nem keseredtem el túlzottan, maj legközelebb sikerül.... :) 

2 megjegyzés:

  1. Mind gyönyörű, pedig próbáltam választani!
    Sok sikert, a nagybetűs Élethez! :) Az új albérletben ne felejtsd el megszámolni a sarkokat! :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szeretem a munkáidat, felraktalak az inspirációs oldalamra:
    www.art-in-spiral.blogspot.com

    Jó munkát, üdv: Schall Eszter

    VálaszTörlés